DUEL WORLD
السلام عليكم
أهلا و سهلا بك عزيزي الزائر.
إن كنت من أعضاء المنتدى فشرفنا بدخولك معنا
وإن كنت عضو جديد فشرفنا باشتراكك بالمنتدى لتمضية الوقت معنا.
إستمتع برفقتنا.

(الادارة)

DUEL WORLD
السلام عليكم
أهلا و سهلا بك عزيزي الزائر.
إن كنت من أعضاء المنتدى فشرفنا بدخولك معنا
وإن كنت عضو جديد فشرفنا باشتراكك بالمنتدى لتمضية الوقت معنا.
إستمتع برفقتنا.

(الادارة)

DUEL WORLD
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

DUEL WORLD

اهلا بك في عالم المبارزة حيث الافضل فقط

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
تم افتتاح متاجر التبادل الالكترونية بالمنتدى

].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[

أيمن الصياد
aeaeg
محمود90
messi
SALEM-F16
Malek15
The DaRk LoRd
m_mohamedh
alooony
king"Yami"
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
king"Yami"

king

نقاط التميز : 1174

].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مارس 27, 2010 1:28 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 988695
].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 727733
].[بطولة BLACK HEART ].[
].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 00289f0078

*^*( الشرح )*^*
ستتكون البطولة من 16 مبارز
مثل دورى كرة القدم تماما سيبارز كل مبارز 15 مبارز اخرين متش من 3 جولات الفائز من يفوز 2\0 ان وصلت النتيجة الى 1\1 سيعد المتش تعادل الفائز بالبطولة هو من يجمع اكبر عدد ممكن من النقاط توزيع النقاط سيكون كالأتى الفائز فى المتش بنتيجة 2\0 سيأخذ 3 نقاط من يتعادل بنتيجة 1\1 سيأخذ كلا المبارزين نقطة من يخسر بنتيجة 2\0 لن يحصل على نقاط ستكون البطولة دورتين الدور الأول والدور الثانى فى الدور الأول سيبارز المبارز 15 مبارز فى الدور الثانى سيبارز المبارز 15 مبارز ايضا اي انه سيلعب 30 متش اعلى عدد يستطيع المبارز ان يجمعه فى البطولة هو 90 نقطة سيكون هناك متش على ارضك او على ارض الخصم وقد يكون المتش الذى على ارضك فى الدور الثانى او الأول كدورى كرة القدم تماما مميزات كونك على ارضك هى انك تستطيع اللعب بكل الأوراق عدا الأوراق التالية {اوراق اكسوديا+الأوراق المصنوعة+ختم اوريكالكوس} مسموح بلعب بأوراق الفوربيدين على ارضك اما الضيف على ارض الخصم فلن يلعب {بأوراق الفوربيدين+اوراق فاينل+اوراق مصنوعة+اوراق اكسوديا+اوراق الوحوش المدمرة+اوراق الوحوش المعززة+ورقة ختم اوريكالكوس} الفرق فقط بين الضيف والمضيف ان الذى يلعب على ارضه يسمح له بأستخدام الفوربيدين {ملاحظة: من سيحدد المبارزة على ارضك او على ارض الخصم او ستبارز من كل هذا فى جدول سيتم وضعه عند اكتمال العدد}

*^*( القوانين و الشروط )*^*
1- وجود برنامج الهامشى+ لعبة Yo-Gi-Oh! Joey The Passion
2- عدد المبارزين المشتركين في البطولة هو 16 مبارز.
3- ممنوع السب و الشتم في المبارزين المشتركين.
4- ممنوع اللعب بعضويتين سيتم التدقيق فى IP
5- المبارزة ستتكون من متش لن يكتمل المتش اذا كانت النتيجة 1\1 وسيعد تعادل.
6- توزيع النقاط سيكون كالتالى
الفائز بنتيجة 2\0 = 3 نقاط
التعادل بنيجة 1\1 = 1 نقطة فقط
الخاسر بنتيجة 2\0 = لانقاط له.
7- ممنوع اللعب بالترينر (الترينر هو برنامج قوي يساعدك في الفوز).
8- اثناء البطولة اذا الخصم مش موجود او مش فاتح على الهاماشي برجاء كتابة رد في هذة الصفحة لكى تعرف الادارة حالتك واذا لم يدخل الخصم خلال الموعد المحدد سيعد الخصم الثانى هو الفائز.
9- اذا كانت هناك حالة فصل للنت او اشياء من هذا القبيل برجاء الاخذ براي مدير البطولة.
10- ممنوع تاخر الاعضاء عن الموعد المحدد و من تاخر سيعتبر منسحبا.
11- ممنوع الاعتراض على حكم مدير البطولة KING"YAMI"
12- سيتم اعتبار المبارزين الذين لم يكتبو ردود عن مبارزاتهم في صفحة البطولة الاساسية منسحبين من المتش.
13- يجب كتابة نتيجة المبارزة في هذة الصفحة فقط.
14- اذا انسحب الاعب او خل بشرط من شروط المبارزة يعتبر خاسر.
15- المسئول الوحيد عن البطولة هو {KING"YAMI"}.

*^*(طريقة الاشتراك)*^*
يجب كتابة رد في هذة الصفحة فية اسمك بالهامشي

*^*(غرفة البطولة)*^*
اسم الغرفة: ].[BLACK HEART].[
الباسورد: 00000
*^*(جوائز البطولة)*^*
المركز الاول: 300 نقطة تقييم + 30%طاقة + قرص مبارزة 3d (ثلاثى الأبعاد) + شهادة احتراف.
المركز الثانى: 200 نقطة تقييم + 20%طاقة + قرص مبارزة 3d (ثلاثة الأبعاد) + رمز قوة ختم اوريكالكوس.
المركز الثالث: 100 نقطة تقييم + 10%طاقة + شهادة احتراف + نجمة تميز.

تحياتى / KING"YAMI" {مدير البطولة}
].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 198259

عدل سابقا من قبل king"Yami" في الخميس أبريل 01, 2010 2:43 pm عدل 7 مرات
http://duelworld.friendhood.net

كاتب الموضوعرسالة
king"Yami"

].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 9:05 am

اسف انت مضفتش رد وفى قانون بيقول لازم تضيف رد مخدش بالك مش زنبى اسف
lionel_moka

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 9:36 am

انا خصمى malek 15 مش داخل فى الغرفة
ياريت لو داخل باسم غير اسمه فى المنتدى حد يقولى ولو مش داخل فى الغرفة اعتبر فائز
king"Yami"

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 10:39 am

لو مدخلش malake 15 انت الكسبان يا lionel_moka
king"Yami"

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 10:41 am

ملاحظة: لو الخصوم مدخلوووووووووووش اكتبوا رد انهم مش بيدخلوا ولو مدخلوش هيبقى اللى كتبوا رد هما الكسبانين ولو متكتبش رد من حد على خصمه حتى لو كان متواجد دايمااااااااا لو مضفش رد هيبقى الأثنان خسرانين الى مبيدخولش واللى دخل ومكتبش رد{XXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDD}
m_mohamedh

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 10:54 am

انا خصمى salm _f16 مش داخل غرفة البطولة اصلا
king"Yami"

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 10:58 am

لو مدخلش انت الكسبان يا m_mohamedh
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 11:02 am

فوزيف مش بيدخل خالص ولا حتى فى الغرفة يبقى انا كسبان
king"Yami"

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 11:05 am

لو مدخلش فوزيف انت الكسبان يا medo_medo
king"Yami"

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 2:09 pm

ميدو موجود على الهامشى بس مش بيرد علياااااااااا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 4:34 pm

انتا بتهزر يا كينج موجود اية انا كنت فى الدرس ولسة جى وانا كسبانك 1/0 يعنى لما اكسب لما اتعادل يعنى مش بتهرب منك
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 11:20 pm

مش تهرب ومش قصدى كده هو انا اول مرة اعرفك ولا ايه ياميدو انت تعرف ان انا كده انا عايزك تبارزنى بس علشان نخلص مبارزة البطولة انا اعدت اكلمك الساعة 9.30 وانت مبتردش وانت قولتلى انك جى من الدرس الساعة 9 ........... على العموم مش مهم ادخل طيب علشان ابارزك..
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 3:47 am

انا موجود اهوة دلوقتى قولى هتفتح الساعة كام عشان ابارزك
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 8:00 am

انا موجود انت مش بترد عليا انت فيييييين رد بقى
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 9:03 am

اخر ميعاد للمتشات الثالثة اليوم الساعة 6 مساءً والكلام موجه شخصيا لميدو علشان انا مستنية على الهامشى دلوقتى وهو مش موجووووود......
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 9:45 am

يا ميدوووووووووووو ابوس ايدك ادخل فى فرقة كورة بتعلب الشوت الأول وتبقى كسبانة 1\0 وتيجى الشوت التانى تخرج من الأستاد طبعا الفرقة التانية هيا اللى هتكسب وانا بتحايل عليك تدخل وبفكرك كل وشية علشان تدخل وكمان انا حدت ميعاد ندخل فيه يلا ابوووووووس ايدك ادخل علشان متخسرش لأنك خسراة تخسر وانت كسبان 1\0
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:01 am

اسف ميدو الساعة حاااااااااليا 6 بالظبط وانت مدخلتش قرارى النهائى انا سأحصل على 3 نقاط اما انت على نقطة واحدة.........
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:09 am

بجد انا مش عارف اقول ايه ليك ياميدو ضيعت على نفسك الفوز او التعادل وانا والله العظيم مكنت عايز اوصل لكده مش عارف اقول اييييييه بس...
The DaRk LoRd

The DaRk LoRd

نقاط التميز : 472

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:12 am

king"Yami" كتب:
تم استبعاد محمود90+THE DARK LORD
ملحوظة: بص يادارك لورد انت فعلا بتنكر الجميل انت انسان غريب جدا لست طيبا حتى اننى بعد ان كلمت المدير خليتوا يسمحك فى موضوعنا مع انو كان ممكن يعمل حاجة انت عارفها اساسا رغم ده عاملتنى بطريقة سيئة وتعامل AHMED_KK999 بطريقة سيئة متبارزو وتورينا شطرتك هو مش خواف انت اللى جبان ودى صفحة مش غلط.

مش خلاص سويت المشكلة معاك يا مؤمن
+ انا في اي حاجة نكرت جميلك + انا انسجحبت لسببين اولهما الدراسة وتانيهما لا اريد ان العب مرة اخرى مع الظلمين + انا كده بعد تلات ايام هرجع للمبارزة وساريكم المبارزة الحقيقية + وعلى فكرة انا زعلان من كلامك يا مؤمن رغم انني اعتبرك من اعز اصدقائي في هدا المنتدى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:15 am

الاعب computer مابيرد وانا غالبة 1-0 والله انا كنت فى درسوالله وادينى بحدثة للوقتى مش بيرد
The DaRk LoRd

The DaRk LoRd

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:21 am

AHMED_KK999 كتب:
وماتنساش انى غالبك اخر مرة يا حبيبى ياعنى مش هاخاف من واحد زيك نا س غريبة انت مش انسان لدية قلب ابدا انت ظالم مفترى تريد كل شئ لنفسك لقد قلت ان نبدا صفحة جديدة معك وان ننسيى الى فات مع انى لم اغلط فى حققك بس نت رفضت هذا لذا لن ترى عطف منى بعد اليوم انت انسان بدون قلب وافعل ما شئت
(انا انسان مفتري وظالم وانت قلت لي ان تبدا صفحة جديدة معي مع انك لم تغلط في حقي )
اقسم ان كلامك صح + وانا ساسامحك
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:23 am

The DaRk LoRd يعتبر نفسة صديق هههههههههههههه انت لست صديق لقد عرضت عليك صداقتى وانت رفضت ن الذى سوف يعتمد عليك سوف تغدر باى صديق لك مثل ما فعلت معى
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:24 am

دارك لورد انت و الله كنت بتتريأ عليان لما انت هزمتنى مرة بعد الموضوع اللى حصل بينا فى بطولة عزيمة النار وقولتلى هزمتك بتريئة وانا متحملتش ده محسسنى انى مغلبتكش ابل كده 5\0 انت بقى اللى جبتوا لنفسك
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:25 am

انا لست احتاج مسامحتك انت لا شئ بالنسبة لى منذ اخر مرة تحدثنا واياك انت تقترب من اى صديق لي اياك
The DaRk LoRd

The DaRk LoRd

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:30 am

حتى انت يا مؤمن
طيب مارايكم ان اتحداكم انتم الاتنين في مبارزة من تلات جولات وسنرى من الاقوى خصوصا انت يا مؤمن الدي يدعي 5-0 رغم انني لسه هازمك في اخر مواجهة بيننا
The DaRk LoRd

The DaRk LoRd

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:39 am

لا تردون تخافون المواجهة
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:39 am

اوك بس مبارزة واحدة الأول بينا وبين اخى AHMED_KK999
The DaRk LoRd

The DaRk LoRd

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:44 am

سالاقيكم يوم الاتنين في اليل بادن الله
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:49 am

انتا بتهزر ولا اية
ازاى انتا تاخد ثلاث نقاط هنفترض انى انتا كسبت الجولة يبقى 1/1 ويبقى تعادل يبقى كل واحد فينا ياخد نقطة بس مش انتا تاخد ثلاثة وانا مستنيك من الساعة 12 لحد الساعة 4 وبعد كدة تروح مكسب نفسك

شكررررررررررررا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 10:59 am

انا موافق ان اتحداك دارك لورد
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 11:21 am

مبارزتى مع ميدو نتيجتها ستكون 1\1 وكل واحد منا له نقطة
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 11:23 am

دارك لورد مش قصدى اتهرب منك بس انا فى دراسة وبكرة شم النسيم فمش هسهر ياريت تخلى الميعاد بدرى شوية او تخليه الخميس
m_mohamedh

m_mohamedh

نقاط التميز : 61

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 12:44 pm

انا اعتذر عن تاخيرى فى الخول الساعة8.5 بس انا عيان وكنت نايم من التعب فارجو من المشرف استكمال المباراة الثانية مع احمد لان انا عندى عذر شديد وكمان كنت فى المدرسة ورجعت كنت تعبان فنمت وضاع عليه الوقت وانا اسف وارجو من المشرف استئناف الدور الثانى
m_mohamedh

m_mohamedh

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 12:44 pm

انا اعتذر عن تاخيرى فى الخول الساعة8.5 بس انا عيان وكنت نايم من التعب فارجو من المشرف استكمال المباراة الثانية مع احمد لان انا عندى عذر شديد وكمان كنت فى المدرسة ورجعت كنت تعبان فنمت وضاع عليه الوقت وانا اسف وارجو من المشرف استئناف الدور الثانى
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 12:50 pm

اسف لن استطيع ما ذنب المبارز الثانى صحيح انك لديك عذر شديد
لكن لااستطيع انا اشارك المبارز الثانى هذا العذر اسف لكن هذا هو قرارى وصدقنى انا مو بظلم حد
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 12:55 pm

انا اسف خدا كنت مشغول الايام الماضية وخصمي في المتشات التانية هو ميسي ولقد انسحب والمتشات التالتة ايمن الصياد وهو ما بيفتح وانا ايس لدي نقاط
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 2:20 pm

طبعا لأنك مشوفتش الرد ده
ملاحظة: لو الخصوم مدخلوووووووووووش اكتبوا رد انهم مش بيدخلوا ولو مدخلوش هيبقى اللى كتبوا رد هما الكسبانين ولو متكتبش رد من حد على خصمه حتى لو كان متواجد دايمااااااااا لو مضفش رد هيبقى الأثنان خسرانين الى مبيدخولش واللى دخل ومكتبش رد{XXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDD}
وكمان مردتش يعنى ايمن الصياد مش بيفتح وانت اصلا مش بتفتح صح بأى وجه حق اديك نقاط وكمان ميسى انسحب بس انت مضفتش رد.......
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 2:54 pm

انا خصمى فى المتشات الرابعة للبطولة هو دارك لورد وهو منسحب لذا انا الفائز.......
m_mohamedh

m_mohamedh

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 3:48 pm

لقد خسرت امام العضو fozif
2/0
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 3:52 pm

لقد فزت على m-mohamedh 2-0 وشكرا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 5:11 am

انا اتعادلت مع ahmed_kk
1/1 وكانت مبارزة حلوة وربنا يوفقنا احنا الاتنين والحمد للة لعبت كل كبار اللعبة ربنا يوفقنى فى الباقى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 5:14 am

لقد <تعادلت مع الاعب ميدو 1-1 وانا هاخد نقطة وهوة نقطة
m_mohamedh

m_mohamedh

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 1:31 pm

منافسى ذا دارك لورد منسحب لذلك انا الفائز
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 1:39 pm

منافسى مسى منحسب لذا انا الفائز
AHMED_KK999 3

نقاط التميز : 11

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 3:15 pm

الونى مش بيرد عليا والدليل اة

].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 0094bf601b

يا شباب انا ahmed-kk999 علشان لو يوجى موتو الاهبل دة لو مسحنى ولا حاجة ربنا ياخدوا
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 7:16 am

AHMED_KK999 3 لو مدخلش الونى انت الرابح
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 7:20 am

انا لعبت مع ايمن الصياد مرة واحدة وفزت في الجولة الاولى وقالي ان مشغول ونكمل غدا لكن هو مش فاتح
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 7:52 am

لو مفتحش انت الرابح
lionel_moka

نقاط التميز : 65

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 10:38 am

يا king"Yami" انا الويندوز بتاعى وقع وسطبت ويندوز جديد واسمى موجود فى الغرفة بس لما سطبت ويندوز الغرف اللى عندى اتشالت ودلوقتى كل ما اجرب ادخل عليها يقولى الغرفة مليانة
ياريت تشيلنى من الغرفة وانا ادخل مرة تانية
].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 68468 ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 68468
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 11:15 am

بص انا اساسا مسحت الويندوز انا كمان ونزلته فمبئتش متحكم فى الغرفة اساسا ففى غرفة تانية للبطولة اسمها 2 ].[BLACK HEART].[
الباسورد: 000
أيمن الصياد

نقاط التميز : 3

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 11:56 am

أنا أيمن الصياد أتعادلت مع فوزيف 1/1
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 12:06 pm

فوزيف ههههههه انتوا الأثنين خسرتوا فى المتشات الخامسة لأنكوا كتبتوا الرد ولعبتوا بعد انتهاء الموعد وهو الساعة 7 اساسا كده انتوا خسرانين وللعلم الدور السادس بدأ الساعة 7 وانتوا لسا بتبازو فى الدور الخامس...
m_mohamedh

m_mohamedh

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 12:38 pm

انا اتعادلت مع كينج يامى
وبكده كل واحد فينا ليه نقطة
king"Yami"

king

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 12:38 pm

انا تعادلت مع خصمى m_mohamedh 1\1 بس والله حرام هو عارف ليه الوحش اللى هجومه 500 نقطة اللى بيجيب وحش لكل واحد فى حالة دفاع او هجوم لما يدمر بزمتكوا مش للأثنين الرسالة مجتليش والمصحف حرام بس هعمل ايه تعادلت 1\1 حراااااااااااام.......
lionel_moka

نقاط التميز : 65

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 1:13 pm

طب انا دخلت الغرفة التانية ومحدش فيها غير "king"yami
كدة انا مش هلاعب حد وهبقى خسران المبارزات كلها
].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 94625
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 6:37 am

الماذا نعتبر احنا الاتنين خاسرين انا لعبت قبل الموعد وفزت 1-0 تم وضعت رد واذا لعبنا بعد الموعد فهذا ليس خطئي لاني كنت فاتح طول اليوم وانت قلت ادا لم يفتح انت الفائز الرجاء من مدير البطولة العادل التقييم لو سمح لانه ليس خطئي
AHMED_KK999 3

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 7:12 am

الاعب messi منسحب انا الفائز لو سمحت

عدل سابقا من قبل AHMED_KK999 3 في الأربعاء أبريل 07, 2010 7:28 am عدل 1 مرات
AHMED_KK999 3

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 7:14 am

ياريت تحط غرفة حلوة كدة يا كينك يامى علشان اتحدث معك

عدل سابقا من قبل AHMED_KK999 3 في الأربعاء أبريل 07, 2010 7:29 am عدل 1 مرات
AHMED_KK999 3

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 7:26 am

الاعب messi منسحب علشان كدة انا الفائز ياريت ابقى الفائز
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[   ].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[ - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 7:56 am

انا كسبت اللاعب aeaegypt وامتمنى لو الوتفيق فى باقى البطولة

].[ اعظم بطولة فى العالم = بطولة BLACK HEART ].[تم قفل باب الأشتراك فى البطولة لأكتمال العدد].[
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» بطولة النقاط (لقد انتهت)
» بطولة بطل العالم
» جدول بطولة العالم السفلى
» بطولة العالم السفلى (لقد اغلق باب الاشتراك )
» بطولة The Master (لقد انتهت)