DUEL WORLD
السلام عليكم
أهلا و سهلا بك عزيزي الزائر.
إن كنت من أعضاء المنتدى فشرفنا بدخولك معنا
وإن كنت عضو جديد فشرفنا باشتراكك بالمنتدى لتمضية الوقت معنا.
إستمتع برفقتنا.

(الادارة)

DUEL WORLD
السلام عليكم
أهلا و سهلا بك عزيزي الزائر.
إن كنت من أعضاء المنتدى فشرفنا بدخولك معنا
وإن كنت عضو جديد فشرفنا باشتراكك بالمنتدى لتمضية الوقت معنا.
إستمتع برفقتنا.

(الادارة)

DUEL WORLD
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

DUEL WORLD

اهلا بك في عالم المبارزة حيث الافضل فقط

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
تم افتتاح متاجر التبادل الالكترونية بالمنتدى

يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد Empty
مُساهمةموضوع: يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد   يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد Icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 1:23 am

يا شباب المدير الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد

عدل سابقا من قبل AHMED_KK999 2 في الإثنين أبريل 05, 2010 9:38 am عدل 1 مرات
king"Yami"

king

نقاط التميز : 1174

يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد Empty
مُساهمةموضوع: رد: يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد   يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد Icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 7:52 am

مش المدير انت قصدك yugi_moto مش دريم اساسا
http://duelworld.friendhood.net
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد   يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد Icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 8:34 am

ayoa akiiiiiiiiiiiiiid
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد   يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد Icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 8:36 am

انا مش قصدى طبعا دريم انا قصدى yugi_moto دة الى عامل نفسة مدير
yugi_moto

نقاط التميز : 9

مُساهمةموضوع: رد: يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد   يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد Icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 9:40 am

ههههههههههه انا ممكن انسف المنتدى ده فى ثوانى سهل اووووى انتوا لسا بيبى فى النت اساسا....... buby>>>هههههههههه.
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد   يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد Icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 9:45 am

يلا يا عيل انت اللعب بعيد عن هنا يا شاطر طز فيك ميت مرة
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد   يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 6:53 am

يوجى موتو اهبل جدا ومش قادر يعمل حاجة لو راجل يلغى المنتدى
Xx-L0L-xX

Xx-L0L-xX

نقاط التميز : 47

مُساهمةموضوع: رد: يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد   يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 11:37 am

على فكرة يوجى ده مستكبر نفسه اوىىىىىىىىىىىى
فارس الظلام

فارس الظلام

نقاط التميز : 84

مُساهمةموضوع: رد: يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد   يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 1:59 pm

اسمع يا عم يوجي موتو انت

اولا انت لاتقدر ان تفعل شيئا في هذا المنتدي ولابد ان المدير لن يكون سعيد بما تفعلة

ولكن ان اهنت اي عضو او اي شخص في هذا المنتدي

انا من سينسفك

اتفهم يا هذا

من تظن نفسك

يا شباب يوغى موتوا الاهبل مسحنى من المنتدى وخالص وانا عملت واحد حديث وانا عارف ان دة هايتكرر مع كل واحد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يا شباب كلة يطلع من المنتدى
» الغـــــــــــــاز يوغى
» نبذه عن يوغى
» طلب لعبه يوغى
» مقابلة مع يوغى!