DUEL WORLD
السلام عليكم
أهلا و سهلا بك عزيزي الزائر.
إن كنت من أعضاء المنتدى فشرفنا بدخولك معنا
وإن كنت عضو جديد فشرفنا باشتراكك بالمنتدى لتمضية الوقت معنا.
إستمتع برفقتنا.

(الادارة)

DUEL WORLD
السلام عليكم
أهلا و سهلا بك عزيزي الزائر.
إن كنت من أعضاء المنتدى فشرفنا بدخولك معنا
وإن كنت عضو جديد فشرفنا باشتراكك بالمنتدى لتمضية الوقت معنا.
إستمتع برفقتنا.

(الادارة)

DUEL WORLD
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

DUEL WORLD

اهلا بك في عالم المبارزة حيث الافضل فقط

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
تم افتتاح متاجر التبادل الالكترونية بالمنتدى

احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!!

4 مشترك

من الأفضل فى المبارزة وطريقة المعاملة والعدل؟
KING"YAMI"
احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!! Vote_rcap78%احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!! Vote_lcap
 78% [ 7 ]
احمد السيد
احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!! Vote_rcap22%احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!! Vote_lcap
 22% [ 2 ]
مجموع عدد الأصوات : 9

رجوع

كاتب الموضوعرسالة
king"Yami"

king

نقاط التميز : 1174

احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!!   احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 06, 2010 9:22 am

احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!! 908675
انهارده انا عايزكوا تحكموا بعدل بينى انا و العضو احمد السيد من الأفضل من حيث المبارزة وطريقة المعاملة و العدل فى البطولات وغير البطولات علشان العضو ده خنقنى الى تعالى نلعب قولتلوا ماشى لعبتوا بديك وحش علشان انا عمرى ملعب بديكى الأساسى حاااالص فى المبارزات الودية والله سبتوا علشان فى كارت جديد كنت عايز اوريهولوا ولو مكنتش وريتهولوا والله والله والله كنت هكسب بس انا ندمت انى مهزمتوش علشان اعد يتكلم ويقولى هزمت محترف بقولوا انا هزمت ناس محترفة وانا سبتلك المتش لقيت ده بيقولى طيب لو انت هزمت دول وانت هزمتهم يبقى انا هزمت ناس محترفة وكلامه العبيط ده انا خلاص زهقت منه ياريت ميكلمنيش تانى بقى لو مش عجبك طريقتى فى المبارزة متلعبنيش ياعم ولا شايف انى ظالم ومفترى وهو عادل و كريم اووووى و لو شايفين انى مبعرفش العب خاااااااالص ميحة وهو محترف و بسم الله ماشاء الله عليه بطل المبارزة او الى شايف ان طريقتى فى المعاملة مع الناس زفت و انا معدوم الأدب وضلالى و احمد السيد طريقتوا الناس كلها بتموت فيه ياريت يقول علشان انا خلاص فاض بيه والله انا ما عايز اكلمك انا سايبك بس تاخذ راحتك شوية والله انت متعرفنى ياريت تحكموا بعدل علشانا انتوا الوحيدين اللى هتريحونى وتعرفونى الحقيقة علشان انا خلاااااااااااااص جبت اخرى مع العضو ده!!!!!!!
احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!! 198259
http://duelworld.friendhood.net
جايدن يوكي12313

جايدن يوكي12313

نقاط التميز : 66

مُساهمةموضوع: رد: احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!!   احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 2:03 am

نحن بندعمك و الى جانبك
AHMED_KK999 3

نقاط التميز : 11

مُساهمةموضوع: رد: احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!!   احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 7:18 am

اوا ورقة خطيرة حبيبى كينج يامى انت عارف انى بحبك وطبعا انا صوتلك هوة حد يطول انة يعرف يحكم زيك طيب والله انا لو اطول اديك عنيا هاديهالك علشان تحكيمك العدل اصل انتوا مش عارفين عمل معايا ايو ......خلية سر بينى وبينك مومن
AHMED_KK999 3

مُساهمةموضوع: رد: احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!!   احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 7:20 am

وياريت تدينى غرفة انا وانت بس علشان بطولة بتاعت بلاك هارت انا مش عارف اخش فى الغرفة وتحط الجدول الى بعدة
The DaRk LoRd

The DaRk LoRd

نقاط التميز : 472

مُساهمةموضوع: رد: احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!!   احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 10:26 am

متوقعة من غشاش متله
لا تتفاجئ عزيزي مؤمن انه غشاش
AHMED_KK999 3

مُساهمةموضوع: رد: احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!!   احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 10:28 am

على مين يا معفن انت

احكموا بعـــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1