DUEL WORLD
السلام عليكم
أهلا و سهلا بك عزيزي الزائر.
إن كنت من أعضاء المنتدى فشرفنا بدخولك معنا
وإن كنت عضو جديد فشرفنا باشتراكك بالمنتدى لتمضية الوقت معنا.
إستمتع برفقتنا.

(الادارة)

DUEL WORLD
السلام عليكم
أهلا و سهلا بك عزيزي الزائر.
إن كنت من أعضاء المنتدى فشرفنا بدخولك معنا
وإن كنت عضو جديد فشرفنا باشتراكك بالمنتدى لتمضية الوقت معنا.
إستمتع برفقتنا.

(الادارة)

DUEL WORLD
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

DUEL WORLD

اهلا بك في عالم المبارزة حيث الافضل فقط

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
تم افتتاح متاجر التبادل الالكترونية بالمنتدى

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)

aeaeg
AAAGH
منى
The DaRk LoRd
pokemon
alooony
HunterXHunter
knight
فارس الريح
محمود90
lionel_moka
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين مارس 08, 2010 11:34 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 198259

بطولة خاتم الاوريكالكوس

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Attachment

>>>>>>>>عدد لاعبين البطولة<<<<<<<<<
ستكون البطولة من 16 مشترك
وستبدا البطولة عند اكتمال العدد

>>>>>>>>قوانين البطولة<<<<<<<<<
1-وجود برنامج الهاماشى + Yo-Gi-Oh! Joey The Passion
2-ممنوع استخدام الترينر
3-غير مسموح ( ورق الأوريكاركوس - الفاينال - أكسوديا - الفور بيدان - أوراق مصنعه - لا وحوش مدمره )
4-ممنوع اللعب بعضويتين سيتم التدقيق فى ip
5- ممنوع السب والشتم بين المشتركين
6-ممنوع الاعتراض على حكم مدير البطولة انا (أحمد السيد)
7-الالتزام بمواعيد البطولة
>>>>>>>>طريقة الاشتراك<<<<<<<<<
اضافة رد فية
اسمك فى الهامشى

>>>>>>>>الدورة وكيفيتها<<<<<<<<<
ستتكون البطولة من اربع دورات:

الدورة الاولى--- ستكون من 16 مبارز وسيوضع جدول البطولة
ليعرف كل واحد خصمة كل فرد ثلاث جولات

الدورة الثانية--- بعد تصفيات الدورة الاولى سيتبقى 8 مبارزين سيقسموا
الى مجموعتين يصعد اول وثانى فى كل مجموعة كل فرد سيلاعب جوله واحده

الدورة الثالثة---بعد تصفيات الدورة الثانية سيتبقى اربع مبارزين
سيوضع جدول حتى يعرف كل مبارز خصمة ثلاث جولات

الدورة الرابعة---بعد تصفيات الدورة الثالثة سيتبقى اثنين يلعبون على الاول
والثانى والخاسرون من تصفيات الدورة الثالثة سيلعبون على المركز الثالث ثلاث جولات

>>>>>>>>النتائج<<<<<<<<<

يضع الفائز ردا يشمل ما يلي:
1-اسم الفائز
2-اسم الخاسر
مثال:
فزت على ...... وبذلك أتأهل للدورة ...

>>>>>>>>>الجوائز<<<<<<<<<
المركز الاول:300نقطة+ورقة الاوريكالكوس+رخصة مبارزة+شهاده احتراف + رمز قوه
المركزالثانى:200نقطة+وسام + رمز قوه

>>>>>>>>>كيفية المبارزة<<<<<<<<<
سيتم اللعب من خلال جدول معين سوف ينزل عند اكتمال العدد في قسم جداول البطولات

>>>>>>>>ملحوظات هامة<<<<<<<<<

1-غير مسموح ( ورق الأوريكاركوس - الفاينال - أكسوديا - الفور بيدان - أوراق مصنعه - لا وحوش مدمره )
2- عند الانتهاء من لعب المبارزة يجب عليك كتابة موضوع في هذة الصفحة
الاعب الاول vs الاعب الثاني
من الفائز
3-المبارزة ستكون من ثلاث جولات ماعدا الدور الثانى
4- يجب ان يكتب الاعبين رد على المباراة هنا (يعني ان يكتب الفائز انه انتصر وان يكتب الخاسر بانه هزم)
5- اذا انسحب الاعب او خل بشرط من شروط المبارزة يعتبر خاسر.
6-اي اعتراض او مشكلة فالتعلموني انا بقيم المشكلة وبعطي رايي (يعني مثل انسحاب - فصل النت - قطعت الكهرباء)

من يلتزم بشروط البطولة فليتوجة لغرفة البطولة
اسم الغرفة: بطوله خاتم الأوريكاركوس
الباس:123

أحمد السيد
بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 514965

المركز الأول :
أحمد السيد

المركز الثانى :

AHMED_K999
بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191

عدل سابقا من قبل أحمد السيد في الجمعة مارس 26, 2010 11:44 am عدل 4 مرات

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين مارس 22, 2010 11:09 am

nooooooo el btola de taolt aoyyyyyyyyyyyy
alooony

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين مارس 22, 2010 2:01 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
لقد فزت على زميلى knight
واتمنى له التوفيق
alooony

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 23, 2010 12:54 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
لقد فزت على زميلى ميدو ف مجموعتى واتمنى له التوفيق
وشكرا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 23, 2010 3:12 pm

انا كسبت knight 2/0
knight

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 23, 2010 4:12 pm

2/0 منين بقى احنا لعبنا متش واحد يا ميدو
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 23, 2010 4:20 pm

مش انتا قولتلى مبروك ليك عشان انتا منسحب وعلى العموم انا كسبت نايت فقط
knight

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 23, 2010 7:29 pm

ياعم انت خنقتنى من اللعب لعبنا متش فى نص ساعة فقلتلك مبروك انا مش عايز العب مش انسحبت ما هو لو كنت لعبت متش حلو كنت لعبتك تانى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 1:43 am

ya gm3a el dor al akir nazel asla
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 3:38 am

ههههههههههههههههه
محمود90

نقاط التميز : 30

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 3:52 am

أنا خسرت من أحمد السيد
مبرررررووووووووووووووووك
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 3:54 am

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 908675

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 408865

ااااااااااااااااا

أنا فزت وتأهلت للنهائى

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 106152
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 4:00 am

الونى مش بيفتح ولما بيفتح مش بيرد عليا ارجوا ان اتهل للدور النهائى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 4:45 am

يا حبيبى أنا كاتب اخر يوم يوم الاثنين وباين في الجدول وثانيا أنا فزت على محمود 90 وتاههلت
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 4:48 am

اخر يوم للدور الاخير امتى ماتلخبطناش يا عم
alooony

alooony

نقاط التميز : 360

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 11:26 am

بسم الله الرحمن الرحيم
انا كنت عايز اوضح حاجة ان العضو احمد بيكذب لانى كنت كلمته كذا مرة ف دورى المجموعات وقولتله نلعب بس هوه كان بيتهرب واللى خلانى اقول كده انه اتهرب كمان من مقابلة ميدو زميلنا اللى كان معانا ف المجموعة وذلك ليكون عند مدير البطولة علم
وشكرا
alooony

alooony

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 11:29 am

بسم الله الرحمن الرحيم
الى مدير البطولة اليوم الوحيد الذى لم افتح فيه نهائيا هو يوم الاربعاء لانى كنت مشغول جدا اما باقى الايام فكنت موجود وكنت بكلم احمد فعلا وانا مش محتاج احلف وكنت كلمتك يامدير مرة وقولتلك انى بكلمه وهو مش بيرد عليا واكيد انت فاكر
وشكرا
alooony

alooony

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 2:01 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
الى المدير انا موجود زى ما انت قولتى بس انا رايح مشوار وجاى على طول عشان لو احمد ملقنيش برد عليه بس مش هتاخر وذلك للعلم
وشكرا
alooony

alooony

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 3:33 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
الى مدير البطولة انا ما زلت موجود ولكن اللاعب احمد لم يظهر بعد وانا موجود كما قلت لى فان لم يظهر ارجو تاهيلى
وشكرا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 3:41 pm

ana mogod brdo ah fi enta wlahy fat7 llwakty
alooony

alooony

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 3:47 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
معلش يااحمد ممكن تستنانى نص ساعة وهلاعبك لانى والله حصلت ظروف وعند جماعة قرايبنا بس انا هنزل من عندهم كمان شوية وانا والله دخلت ناو بالصدفة على الموقع وانا كمان سايب الجهاز بتاعى مفتوح لانى كنت ناوى اول لما اروح الاعبك وهتلاقيك بتكلمنى ناو وانا مش برد صح ياريت تقدر ظروفى وتستنانى لانى كنت مستنيك والله النهاردة طول الوقت وبجد انا نفسى نلعب ماتشنا وياريت يامديرنا تقدر ظروفى ووالله ده اخر طلب ليا وياريت تقدرونى
وشكرا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 3:51 pm

tib ana hanam llwakty ya modir el btola ana mogoood ah ana mh hainf3 al3b b3d el sa7 12 mana fat7 ah lgait 12 we mo3d entah el btola 12 yarit akon fozt wlahy ma ynf3 b3d 12
alooony

alooony

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 4:01 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
الي المدير انا مطلبتش من العضو احمد غير انو يستناني نصف ساعة كمان لاني بجد مش في البيت وكمان العضو احمد بيبقا موجود بعد الوقت ده ويا ريت يقدر اني استنيتو لما انتا قولتلي اني افضل مستنيه وده مش زنبي ودي والله ظروف غصب ان عني
وشكرا
king"Yami"

king

نقاط التميز : 1174

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 5:23 pm

انا متأكد ان الونى مش بيكدب انا عرفوا كويس وهيبارزك يااحمد انشاء الله
http://duelworld.friendhood.net
alooony

alooony

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 7:14 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
على فكرة يامدير البطولة انا تواجدت زى ما قولت لاحمد بعد النص ساعة بس هوه مقدرش ظروفى لانه فعلا كان غصب عنى وهو لو عايز يصعد للنهائى بهذه الطريقة مش عارف اقول ايه طب انت يامدير تقديرك ايه وعلى العموم شكرا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مارس 26, 2010 1:40 am

<طيب انت مش عندك ظروف انا كمان عندى ظروف واهلى مش هايردوا افتح بعد 12+ انى استنيتك يوم الاربعاء كلة وبردو كان عندى ظروف وبالنسبة ليوم الخميس الى انتا ماسكهولى انا نزلت مع اهلى وقلت دة لااحمد السيد يعنى انا استنيتك مرتين وضغطت على نفسى انت استنتنى مرة وانا عمرى ما با فكر اصعد بالطريقة دية بس فى ظروووووووووووووووف وميعاد البطولة ينتهى 12 انا ضغطت على نفسى مريتن يابنى علشان اللعبك
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مارس 26, 2010 8:24 am

<لالالا هذا ظلم انا والله اللعبة علقت عندى بحلف بالله وبعدين لية انا مركز ثانى انت لم تربح لماذا انا مركز ثانى هوة ظلم وى خلاص وبحلف باللة ان اللعبة علقت عندى وانتم اذا لم تصدقوا فخلاص بس حرام وانا مابعرفش ارفع صور زية انا عمرى ما غشيت فى المنتدى ولا نصبت ولا عمرى قلت انى فوزت ظلم انا لما لقيت ان فى حاجة مش طبيعية فى الموضوع قلت نعيد علشان ماتحصلش مشاكل طولوا عليا بغش لا كدة كتير واعتقد ان لو المدير حط الجوائز فانة يوافق على شيئين هما انى غشاش وانى حراامى فى لعبى وانا لا ارضى هذا على نفسى ابدا
dream_catcher5885
Admin
dream_catcher5885

نقاط التميز : 2147483644

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مارس 26, 2010 12:29 pm

تنبية لمدير البطولة فقط
برجاء توضيح الاشخاص الفائزين بالبطولة
(مراكزهم يعنى)
حتى يتم اعطاء الفائزين الجوائز
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مارس 26, 2010 4:15 pm

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 908675

المركز الاول : -

أحمد السيد

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191

المركز الثانى :

AHMED_K999

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 305191 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 172781

>>>>>>>>>الجوائز<<<<<<<<<
المركز الاول:300نقطة+ورقة الاوريكالكوس+رخصة مبارزة+شهاده احتراف + رمز قوه
المركزالثانى:200نقطة+وسام + رمز قوه

ولو عاوز تضيف ليا تاج التمييز ok لا يوجد مانع
dream_catcher5885
Admin
dream_catcher5885

نقاط التميز : 2147483644

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مارس 27, 2010 9:52 am

مبرووووووووووووووووووووووووووووك للفائزين بالبطولة
المركز الاول : احمد السيد
المركز الثانى : AHMED_KK999
بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690 بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 134690
+
تم اعطاء الفائزين الجوائز
(لم يتم اعطاء المبارز احمد السيد شهادة الاحتراف لانة لدية شكوى في سجلة وحين مسح الشكوى سيتم منحة الشهادة)

Malek15

Malek15

نقاط التميز : 29

مُساهمةموضوع: رد: بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)   بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت) - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مارس 27, 2010 11:22 am

Mabrook ahmed seed

Mabrook

بطوله خاتم الأوريكالكوس (لقد انتهت)
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» بطولة النقاط (لقد انتهت)
» بطولة ختم الاوريكالكوس(لقد انتهت)
» (النشاط الأول لأكاديمية الأوريكالكوس = مسابقة عن يوغى) "
» بطولة عزيمة النار (لقد انتهت)
» بطولة The Master (لقد انتهت)